اخبار روز, اخبار شرکت

️ در جلسه مشاور ارشد مدیرعامل شستا با مدیران چوکا بررسی شد؛  طوفان فکری مدیران و ارایه ایده ها و راهکارهای موجود برای افزایش تولید در چوکا

️ در جلسه مشاور ارشد مدیرعامل شستا با مدیران چوکا بررسی شد؛

طوفان فکری مدیران و ارایه ایده ها و راهکارهای موجود برای افزایش تولید در چوکا

مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا با حضور در کارخانه صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) و بازدید از خط تولید و برگزاری جلسه ۳ ساعته با مدیران، موضوعات مختلف شرکت توسط حاضرین مطرح و با مشارکت همه و طوفان فکری ایده ها و راهکار ها ارائه شد.

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا؛ عبدالعلی صاحب محمدی مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا در ساماندهی شرکت‌های حوزه انرژی، صنایع لاستیک، صنایع عمومی و سلولزی چهارشنبه دوم اسفند ماه با حضور در این شرکت از واحدهای مختلف واحد تولیدی اسالم و چوکا بازدید کرد.

️در جریان این بازدید مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا، گفت: سرمایه هر مجموعه تولیدی، منابع انسانی آن شرکت است و با توجه به اینکه مجموعه‌ای از دانش، تخصص و تجربه در حوزه تولید کاغذ در چوکا وجود دارد، باید این مجموعه را با کمک یکدیگر به شکوفایی رساند.

وی با اشاره به لزوم تعمیرات اساسی با استفاده از توان داخلی متخصصین چوکا تاکید کرد: هیچ کس به اندازه متخصصین و کارکنان مجموعه چوکا توان ایجاد تحول در این مجموعه عظیم صنعتی را ندارند و از ایده تا اجرا و به سرانجام رساندن طرح ها بایست با اراده و توان نیروهای همین مجموعه صورت پذیرد.

عبدالعلی صاحب محمدی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته توسط شستا در راستای شکوفایی چوکا گفت: با ظرفیت خوبی که در چوکا وجود دارد، به فضل الهی و با همکاری و همت مضاعف پرسنل می‌توان با ارتقای تولید و افزایش بهره‌وری در چوکا، در سال ۱۴۰۳ از زیاندهی خارج شد.

مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) درباره زمینه‌های رسیدن به شکوفایی در این مجموعه گفت: مجموعه چوکا می‌تواند با ایجاد تنوع در تولید محصول، ارتقاء کیفیت و اتخاذ استراتژی مناسب بازار در حوزه کاغذ بسته بندی، ظرفیت بالایی از سهم بازار را کسب کند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا، گزارشی در مورد عملکرد دوساله این شرکت ارائه کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *